Ліга чемпіонів незабаром повернеться після перерви! І це довгоочікуване повернення самого престижного й популярного клубного футбольного турніру супроводжується релізом офіційного м'яча турніру, спеціально розробленого для ігор стадії плей-офф ЛЧ.
Ми так довго чекаємо цього моменту. Гімн, від якого в нас завжди пробігають мурашки по шкірі (ви знаєте, про який саме гімн мова йде) повільно починає відіграти в будинках безлічі футбольних фанатів і вболівальників по усьому світу. Це правда, всесвітньо відомий гімн Ліги чемпіонів УЄФА просто чудовий, і хвилювання, безсумнівно, з кожною хвилиною наростає. Але це ще не все. З настанням вирішального етапу турніру, яке ми з нетерпінням чекали останні пари місяців, випливаючи своєї традиції, Adidas представили новий офіційний «матчбол», яким будуть відіграти кращі клуби континенту в іграх на вибування. Подивитеся на цю дійсну красу на наведеному нижче фото, перш ніж ми розповімо про нашого сьогоднішнього героя докладніше.
Випливаючи доброї традиції, дизайн нового м'яча Adidas UEFA Champions League натхненний тем містом, де наприкінці травня повинен відбутися фінальний матч турніру. Цього року фінал ЛЧ пройде в Стамбулі на стадіоні «Ататюрк». Якщо говорити більш конкретно, те зовнішній вигляд снаряда натхненний Босфором - вузькою, природньою протокою й міжнародним водним шляхом, географічно розташованим на північно-заході Туреччини. Він є частиною континентальної границі між Європою й Азією й відокремлює азіатську частину Туреччини від її європейської частини. Саме тому на м'ячі присутні хвилясті лінії блакитного кольору, які, якщо придивитися уважніше, саме й символізують цей водний шлях.
Говорячи про розцвічення, нас не залишає відчуття, що при розробці феноменального графічного оформлення м'яча, у дизайнерів було дуже багато різних ідей, оскільки використані кольори міцно асоціюються з тими відтінками, які будь-який пильний спостерігач може побачити, споглядаючи захід над Босфором. Останні рожеві промені сонця, густа синявий неба, що плавно зливається з морським аквамарином. Стамбул може з однаковим успіхом бути символом як висхідного, так і призахідного сонця. У світлі всього цього, фіолетовий і синій кольору на «матчболе», без сумніву, набувають концептуального сенсу (відмінна робота, Adi).
Переходимо до традиційного елемента оформлення м'ячів із серії Adidas UCL - зоряним панелям. Цілком природно, що вони виконані в білому кольорі з логотипом турніру, розташованим посередине. Відзначимо, що цього разу зовнішні крапки країв перекриваються, а не стикаються. Імовірно, це було зроблено для підвищення міцності снаряда.
Повною мірою оцінивши символізм дизайну нового офіційного «матчбола», ми повинні визнати, що хлопцям з Adidas знову вдалося глибоко продумати й відбити концептуальну ідею, виводячи естетику на якісно новий рівень.
Ну а ми, звичайно, чекаємо не дочекаємося вирішальних боїв на футбольних полях у рамках стадії плей-офф Ліги чемпіонів. І з новим «матчболом», це буде ще більш захоплюючий видовищем. Не пропустите жодного матчу!