Офіційний «матчбол» Ліги чемпіонів УЄФА | Новий м'яч для стадії плей-офф від Adidas

Офіційний «матчбол» Ліги чемпіонів УЄФА | Новий м'яч для стадії плей-офф від Adidas

Ліга чемпіонів незабаром повернеться після перерви! І це довгоочікуване повернення самого престижного й популярного клубного футбольного турніру супроводжується релізом офіційного м'яча турніру, спеціально розробленого для ігор стадії плей-офф ЛЧ.

Ми так довго чекаємо цього моменту. Гімн, від якого в нас завжди пробігають мурашки по шкірі (ви знаєте, про який саме гімн мова йде) повільно починає відіграти в будинках безлічі футбольних фанатів і вболівальників по усьому світу. Це правда, всесвітньо відомий гімн Ліги чемпіонів УЄФА просто чудовий, і хвилювання, безсумнівно, з кожною хвилиною наростає. Але це ще не все. З настанням вирішального етапу турніру, яке ми з нетерпінням чекали останні пари місяців, випливаючи своєї традиції, Adidas представили новий офіційний «матчбол», яким будуть відіграти кращі клуби континенту в іграх на вибування. Подивитеся на цю дійсну красу на наведеному нижче фото, перш ніж ми розповімо про нашого сьогоднішнього героя докладніше.

Офіційний «матчбол» Ліги чемпіонів УЄФА | Новий м'яч для стадії плей-офф від Adidas

Випливаючи доброї традиції, дизайн нового м'яча Adidas UEFA Champions League натхненний тем містом, де наприкінці травня повинен відбутися фінальний матч турніру. Цього року фінал ЛЧ пройде в Стамбулі на стадіоні «Ататюрк». Якщо говорити більш конкретно, те зовнішній вигляд снаряда натхненний Босфором - вузькою, природньою протокою й міжнародним водним шляхом, географічно розташованим на північно-заході Туреччини. Він є частиною континентальної границі між Європою й Азією й відокремлює азіатську частину Туреччини від її європейської частини. Саме тому на м'ячі присутні хвилясті лінії блакитного кольору, які, якщо придивитися уважніше, саме й символізують цей водний шлях.

Офіційний «матчбол» Ліги чемпіонів УЄФА | Новий м'яч для стадії плей-офф від Adidas

Говорячи про розцвічення, нас не залишає відчуття, що при розробці феноменального графічного оформлення м'яча, у дизайнерів було дуже багато різних ідей, оскільки використані кольори міцно асоціюються з тими відтінками, які будь-який пильний спостерігач може побачити, споглядаючи захід над Босфором. Останні рожеві промені сонця, густа синявий неба, що плавно зливається з морським аквамарином. Стамбул може з однаковим успіхом бути символом як висхідного, так і призахідного сонця. У світлі всього цього, фіолетовий і синій кольору на «матчболе», без сумніву, набувають концептуального сенсу (відмінна робота, Adi).

Переходимо до традиційного елемента оформлення м'ячів із серії Adidas UCL - зоряним панелям. Цілком природно, що вони виконані в білому кольорі з логотипом турніру, розташованим посередине. Відзначимо, що цього разу зовнішні крапки країв перекриваються, а не стикаються. Імовірно, це було зроблено для підвищення міцності снаряда.

Офіційний «матчбол» Ліги чемпіонів УЄФА | Новий м'яч для стадії плей-офф від Adidas

Повною мірою оцінивши символізм дизайну нового офіційного «матчбола», ми повинні визнати, що хлопцям з Adidas знову вдалося глибоко продумати й відбити концептуальну ідею, виводячи естетику на якісно новий рівень.

Ну а ми, звичайно, чекаємо не дочекаємося вирішальних боїв на футбольних полях у рамках стадії плей-офф Ліги чемпіонів. І з новим «матчболом», це буде ще більш захоплюючий видовищем. Не пропустите жодного матчу!