Перший сезон без Nike за 23 року – Ла Ліга оголосила про висновок угоди з Puma на поставку офіційних м'ячів турніру

Сьогодні Ла Ліга офіційно підтвердила факт висновку довгострокової партнерської угоди с німецьким виробником спортивного одягу й реманенту Puma

Сьогодні Ла Ліга офіційно підтвердила факт висновку довгострокової партнерської угоди з німецьким виробником спортивного одягу й реманенту Puma, про який повідомлялося ще в минулому місяці. У якості постачальника м'ячів Puma приходять на зміну Nike, які поставляли офіційні м'ячі для вищого дивізіону іспанського футболу починаючи із сезону 1996/97.

У якості постачальника м'ячів Puma приходять на зміну Nike, які поставляли офіційні м'ячі для вищого дивізіону

Компанія Puma співробітничає з одними із самих яскравих футболістів ліги - Луїсом Суаресом, Антуаном Грізманном, Яном Хмарою, Самуелем Умтіті й Санті Касорла. Крім цього, бренд уклав партнерські угоди на майбутній сезон із ще двома іспанськими клубами – «Валенсією» і «Жирона».

Puma стануть офіційним технічним партнером Ла Ліги починаючи із сезону 2019/20, беручи на себе зобов'язання по виробництві офіційного «матчбола» турніру й іншого спортивного реманенту для матчів Ла Ліги, а також другого по силі дивізіону іспанського клубного футболу – Ла Ліги 1 | 2 | 3 («Сегунда»). Ця партнерська угода буде діяти аж до закінчення сезону 2021/22. Повідомляється, що Puma заплатять 5 мільйонів Євро (що становить 5,6 млн. доларів США або 1,7 млн. Євро за сезон) за відмову Ла Ліги від подальшого співробітництва з Nike, , що були технічним партнером іспанської футбольної ліги починаючи із сезону 1996/97.

Хав'єр Тебас був украй незадоволений тим, що м'ячі, вироблені американським монстром спортивної індустрії, були дуже схожі на офіційні «матчболи» конкуруючих європейських ліг.

Говорять, що її президент Хав'єр Тебас був украй незадоволений тим, що м'ячі Найк, вироблені американським монстром спортивної індустрії, були дуже схожі на офіційні «матчболи» конкуруючих європейських ліг.

Наводимо слова директора по маркетингові й комерції Ла Ліги Хуана Карлоса Діаса: « Для такого легендарного спортивного бренда, як Puma, повинне бути великою честю бути пов'язаними із кращою футбольною лігою миру. Ми переконані в тому, що дана угода буде дуже вигідною для обох компаній і дозволить нам спільно протистояти проблемам і новим викликам у майбутньому».

Puma співробітничає з одними із самих яскравих футболістів ліги

«Ми дуже пишаємося партнерством з однієї із кращих, якщо не найкращою лігою на планеті», - додав Йохан Адамссон, директор по спортивному маркетингові в Puma. «У Ла Лізі зібрано одні із кращих команд і футболістів у світі, тому укладене угода безсумнівна є ще одним найважливішим зусиллям для досягнення ще більшої глобальної популярності нашого бренда».