УЄФА й Nike об'єднують зусилля для розвитку жіночого футболу

Nike продовжують активно сприяти розвитку й популяризації жіночого футболу. Недавно «гігант» спортивної індустрії підписав важливу партнерську угоду з Європейською Футбольною Асоціацією.

Nike продовжують активно сприяти розвитку й популяризації жіночого футболу. Недавно «гігант» спортивної індустрії підписав важливу партнерську угоду з Європейською Футбольною Асоціацією.

Дана угода, розраховане на 3 року, має на увазі, що компанія Nike стане офіційним партнером УЄФА в сегменті жіночого футболу, а також ексклюзивним постачальником футбольних м'ячів для жіночих турнірів, що проходять під егідою УЄФА, включаючи Лігу чемпіонів серед жінок і жіноче Євро 2021-го року.

УЄФА і Nike об'єднують зусилля для розвитку жіночого футболу

Останнім часом жіночий футбол активно набирає популярність, у світлі чого Nike і УЄФА вважаються, що, об'єднавши свої зусилля, вони ефективно посприяють його подальшому розвитку.

«Nike і UEFA розділяють загальні устремління, величезний потенціал яких повинен бути реалізований саме в жіночому футболі. Змагання, проведені УЄФА являють собою еліту клубного футболу й футболу на рівні зборень, тому, виявляючи комплексну спільну підтримку, як на масовому, так і на елітному рівні, ми зможемо підняти жіночий футбол на якісно новий рівень в ім'я майбутнього покоління гравців»  - говорить Берт Хойт, віце-президент Nike / GM у регіоні EMEA.

М'ячі від Nike дебютують у турнірах УЄФА на чвертьфінальній стадії жіночої Ліги Чемпіонів наприкінці березня.

Крім жіночого Євро-2021 року, «матчболи» Nike також буде використовуватися на минаючих щороку Чемпіонатах Європи серед юнаків до 17-ти років і 19-ти років, а також на Чемпіонаті Європи по футзалу серед жінок в 2021-м року.

Як офіційним партнер, Nike надасть підтримку ініціативі Together #weplaystrong - п'ятирічному плану УЄФА, орієнтованому на твердження футболу в якості головного жіночого командного виду спорту в Європі.

М'ячі від Nike дебютують у турнірах УЄФА на чвертьфінальній стадії жіночої Ліги Чемпіонів наприкінці березня.

Керівник департаменту жіночого футболу УЄФА Надін Кесслер певен, що висновок даної партнерської угоди стане важливою віхою в розвитку жіночого футболу на континенті.

«Ми раді мати такий престижний всесвітній бренд, як Nike у якості партнера, який, крім іншого, виступає за рівність у спорті й відомий тим, що активно підтримує жінок-спортсменок по усьому світу» - сказала Кесслер. «Ми розраховуємо на тісне співробітництво з Nike сприяючи подальшому розвитку жіночого футболу за допомогою наших турнірів, прищеплюючи любов до гри все більшій кількості представниць прекрасної підлоги, незалежно від того, відіграють вони у футбол або дивляться його».